انواع برنامه های اندرویدی از قبیل بازی،هک،کاربردی و... و انواع ویدئو های دیدنی و مطالب جذاب و خواندی

در این وبلاگ ما برای شما انواع برنامه های کاربردی را قرار میدهیم که امیدواریم از انها لذت ببرید

انواع برنامه های اندرویدی از قبیل بازی،هک،کاربردی و... و انواع ویدئو های دیدنی و مطالب جذاب و خواندی

در این وبلاگ ما برای شما انواع برنامه های کاربردی را قرار میدهیم که امیدواریم از انها لذت ببرید

دانلود اهنگ دختر رپ بازم دلمو گرفتم خندم اختیاری نیس تو حال عادی هستم صحبت از سیگاری نیست

دانلود آهنگ 

دختر رپ بازم دلمو گرفتم خندم اختیاری نیس تو حال عادی هستم صحبت از سیگاری نیست

این اهنگ خیلی قشنگه و خیلی زحمت کشیدم تا گیرش اوردم 
و میزارمش برای شما تا لذت ببرین
لذت ببرین
به کانال عشقیومشقی در تلگرام بپیوندید
به کانا هک و نرم افزار های کاربردی در تلگرام بپیوندید
جهت دانلودآهنگ با لینک مستقیم کلیک کنید

دانلود نرم افزار کینگو روت نسخه 3.1 برای اندروید

نرم افزار Kingo Android Root نرم افزاری مفید برای روت آسان دیوایس های اندرویدی است . روت ایدیومی است که برای کرک کردن این داوایس ها به کار می رود و پس از آن شما می توانید نرم افزار ها و بازی های پولی را بصورت رایگان بر روی داوایس خود نصب نمایید . کافیست تا گوشی یا تبلت مورد نظر خود را به سیستم وصل کنید و نرم افزار را اجرا نمایید . نرم افزار Kingo Android Root دیوایس شما را شناسایی کرده و در دیتا بیس خود به دنبال مدل دیوایس شما می گردد و در ادامه به شما برای روت کردن دیوایس کمک می نماید . نرم افزار Kingo Android Root از 90 درصد مدل های موجود در بازار پشتیبانی می کند . از جمله این مدل ها می توان به سامسونگ ، سونی ، موتارولا ، ال جی و سایر کارخانه هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند اشاره نمود .

با استفاده از نرم افزار Kingo Android Root می توانید نسخه های 1.5 به بالای اندروید تا به امروز را روت نمایید . مزیت استفاده از نرم افزار Kingo Android Root نسبت به سایر نرم افزار هایی که در این زمینه وجود دارند این است که عمل روت بصورت اصولی انجام می گیرد . سرعت نیز در انجام عملیات بالاست و شما می توانید به فایل های خاص دسترسی داشته اشید . همچنین نرم افزار Kingo Android Root مصرف باتری را کم می کند و می توانید با خیال راحت عمل روت را انجام دهید . دقت داشته باشید که برای سروع عملیات روت شارژ دیوایس شما 100 درصد باشد ، سپس اقدام به روت نمایید . این نرم افزار بر روی تبلت Lenovo تست شده و به خوبی عمل روت بر روی آن انجام شده است .

 

ویژگی های نرم افزار Kingo Android Root :


– قابلیت روت سریع و مطمئن با استفاده از نرم افزار


– سرعت بالا در اجرای عملیات


– جلوگیری از مصرف باتری در مقایسه با نرم افزار های مشابه


-دسترسی به شاخه های Admini و …


– محیط زیبا و مدرن


– امکان عملکرد سریع تر


– حفظ عمر باتری


– دسترسی ریشه فقط برنامه


– حذف Bloatware ها حامل


– قابلیت رسیدن به اجازه سطح مدیریت



جهت دانلود با لینک مستقیم کلیک کنید


دانلود نرم افزار مترجم ویرا رایگان

نرم افزار مترجم ویرا رایگان


این نرم افزار رو توی شبکه های تلویزیونی زیاد تبلیغ میکنه و پولیه


ولی من براتون رایگانشو آوردمدر این پکیج 3 نرم افزار وجود دارد

 

1_ keyboard.apk


2_translate.apk


3_vira translator.apk


ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ رپ عزرائیل تو ثبت و احوال خدا

متن اهنگ

تو ثبت احوال خدا     منم شدم دست به دعا
خسته از اسمم چه کنم؟   کو عدل و داوریت ما را؟
اسم یکی شد ابراهیم    یکی دیگه اسمش اسماعیل
این همه اسم خوب خدا   چرا اسم من شد عزرائیل؟
چقد من آدم بکشم؟   چقد باید زجر بکشم؟
چقد تو آی سی یو برم؟   خط های ممتد بکشم؟
من خودمم خون میبینم    به ولله چندشم میشه
شغل منو عوض بکن   یکی دیگه جام بذار میشه؟
تا من دهان باز میکنم   7-8 تا آدم می میره
شاید بخوام یه جوک بگم   کی گفته عزرائیل پیره؟
مردم همه فکر میکنن   یه داس تو دستای منه
یک شنل سیاه دارم  خسته ام از فکر همه
من تکی جرات ندارم   فیلمای ترسناک ببینم
اسم منو عوض بکن   تا من اینقد زجر نبینم
منم میخوام ژل بزنم    شلوار جین و تیپ بزنم
شمال برم و می بخورم    ساز بزنم و جیغ بزنم
منو عزی صدام کنن     خب چی میشه آخه خدا؟
منم میخوام زن بگیرم    بچه ام بهم بگه بابا 
ای بابا باز نامه اومد    ماموریت باید برم
شغل منو عوض بکن    تا من میرم جون میگیرم 




جهت دانلود آهنگ به ادامه مطلب بروید  ادامه مطلب ...